2014. március 20., csütörtök

Március végi állapotok

A héten ki tudtam szabadulni néhányszor. Szerda reggel egy jó barátommal nekivágtunk a soproni hegyvidéknek. Sok minden virágzott már, látszott, hogy ébredezik már az erdő. Ilyenkor is rengeteg csodát találhatunk egy kirándulás során. Sokszor észre sem vesszük őket.

Moha világ
Személy szerint engem jobban lekötnek az állatok. Jobban is szeretem fotózni őket. Ilyenkor zajlik a barna varangyok násza is. A szalamandra-tóban is rengeteg egyed párzott már, de voltak akik még keresték a párjukat. Már néhány petecsomót is találtam.
Barna varangyok (Bufo bufo)
Varangyos portré 
Békanász
Ne fotózz!!!
Idén még el tudtam csípni a kökörcsin virágzás végét. Már a nagyja elnyílt, de azért még találtam egy két épebb egyedet. 
Szürke hétköznapok II.
Porzók tömege
Pompás főhajtás

2 megjegyzés:

  1. szia Dávid!
    Szép sorozat, gratulálok!
    A HUNTINGpress fotópályázatát láttad már?
    üdv: Szabó

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Gábor! Igen, már láttam azt hiszem.

    VálaszTörlés