2017. október 8., vasárnap

Új rekord

Na nem mintha büszke volnék rá, de tavaly felállított 4 hónapos blog poszt nélküli szériámat idén sikerült megdöntenem… Immár fél éve nem jelentkeztem képekkel… Well done Dávid!


Pedig tavasszal még jártam több felé: a Felső-Kiskunságban, a Börzsönyben, és itthon a Dunakanyarban is. 
Hegyek között kanyarogva...

Egy csillagfényes börzsönyi éjszakán

Hólyagos habszegfű - Silene vulgaris

Árvalány-álom

Nálunk is tenyészik a bús árvalányhaj

Bogláros szellőrózsa - Anemone ranunculoides

Mocsári nőszirom - Iris pseudacorus

Bangó sziluett

Egy pókhálós pókbangó

Májusi cserebogár - Melolontha melolontha

Szalakóta - Coracias garrulus

Aztán nyáron jött egy hosszabb szünet, amikor kezdetben a munka miatt, később egészségügyi okokból nem tudtam fotózással foglalatoskodni. De ahogy mondani szokták: minden felhő felett kék az ég! Elérkezett az augsztus második fele, amit úgy vártam, mint a Messiást. Egy szűk hetet töltöttem barátaimmal Bovec környékén, Szlovéniában. A vadregényes hegyek, kristálytiszta vízű patakok és folyók, valamint ízletes helyi sörök ideális feltételeket biztosítottak az aktív pihenésre és feltöltődésre.

Fentről minden más lesz...

Fehér szegfüvek - Dianthus sp.

Falu a hegyek között

Egy kép rólam is... (Fotó: Koroknai Artúr)

Alig értem haza a szlovén túráról, már pakoltam is össze a következő hétre: irány Pacsmag!
A fotóstábor idén is remekül sikerült. Augusztus végén már hűvösek és harmatosak a hajnalok, ami nagyon jót tesz az ezernyi makró témának. De madarakból, emlősökből sem volt hiány. A tájak ilyenkor is csodásak. Nagy örömömre több tehetséges, fiatal fotós bukkant fel idén is a táborban. Mindig is tudtam, hogy ez egy különleges tábor, de azt a legmerészebb álmomban sem gondoltam volna, hogy ingben, nyakkendőben visznek majd egy fekete BMW-vel a tábortűzhöz, ahol az I. Fotóstábor Bál került megrendezésre. Köszönet minden résztvevőnek ezért az élményért!

Békaportré

Virágok között

Darázspók - Argiope bruennichi

Szitakötő részlet

Kócsagok otthona

Kócsag a tavon

Narancs ég vörös gémmel

Hattyú(k) tava

Egy pacsmagi éjszakán

Fejjel lefelé

Halásos gyöngysor

Halálos gyöngysor II.

Hajnali nyakék

Vaddisznó - Sus scrofa

Így ősz derekán járva az etetést is megkezdtük a lesnél. A forgalomra eddig nem lehet panasz. Bízom a hasonló folytatásban. 

Harkály tintagomba - Coprinopsis picacea

Imádkozó sáska - Mantis religiosa

Kalapos pár

Tengelic - Carduelis carduelis

Széncinege - Parus major

Szajkó portré

Karvaly - Accipiter nisus

Jónéhány örömhír is gyűlik a tarsolyomban, azonban ezekről majd egy következő írásban számolok be!

Üdv. Dávid


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése